White paper

Påverka kund­upplevelsen genom stärkta medarbetar­relationer

I och med denna nedladdning godkänner jag Brilliants digitala kommunikationspolicy

Det är medarbetarna som möter era kunder varje dag som ansvarar för att leverera strålande kundupplevelser. Vi vet av de analyser vi gör att de mest lojala medarbetarna skapar de mest lojala kunderna.

Läs vår guide om hur ni kan dra nytta av att förstå sambanden mellan engagerade medarbetare och lojala kunder för att öka lojaliteten och lönsamheten i ert bolag. Och vilka verktyg som hjälper er att få hela organisationen, från chef till medarbetare, att agera på insikterna.

I detta white paper går vi steg för steg igenom följande punkter:

  • Förstå sambanden mellan engagerade medarbetare och lojala kunder
  • Ge varje enhet sina specifika nyckeltal
  • Stämmer självbilden med kundernas bild av er?
  • Gapanalys – så här gör vi
  • Få till förändring med agerbara resultat
  • Hur vet man att förbättringsarbetet man gör ger effekt?

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *