25 sep Oslo | Velkommen til årets hyggeligste frokost med Kundo & Brilliant!

Vårens frukostseminarium ”Omgiven av glada kunder” blev en succé och nu kommer vi till Oslo. Den 25 september bjuder vi, tillsammans med Kundo, in till en frukost där vi pratar om hur bra kundservice och kundupplevelser skapar lyckligare kunder.

Under en god frukost erbjuder vi två inspirerande presentationer av Kundo och Brilliant. Talare är Kundos medgrundare och VD, Björn Lilja, samt Brilliants säljchef Sara Gustafsson.

Björn berättar om sina erfarenheter från tio års arbete med att bygga kundtjänstverktyg. Han ger tips om strategier för ökad kundnöjdhet och avslöjar vilka mål alla serviceorganisationer verkligen ska sträva efter.

Sara talar om hur Brilliant hjälper organisationer att bli bättre på att skapa bra kundupplevelser. Vad ska mätas, hur ska det mäts och vilka frågor ska vi ställa kunderna? Och det viktigast av allt, vad gör vi med resultatet?

Agenda:
07.30 – Frukost
08:00 – Kundtjänst och kundnöjdhet – Målet som alla serviceorganisationer bör ha och tips om strategier för att komma dit. (Björn)
08.35 – Kundupplevelsen – Vad ska mätas, hur ska det mäts och vilka frågor ska vi ställa kunderna? Och viktigast av allt, vad gör vi med resultatet? (Sara)
09.10 – Tid för frågor

Notera båda talarna talar svenska.

Frukostseminariet är helt gratis, men antalet platser är begränsat. ANMÄL DIG HÄR!

Välkommen!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Relaterade inlägg