23 maj | Strategi eller strateskit? En frukost för dig som vill öka er lönsamhet och tillväxt

Datum
23 maj, 2019
Tid
8:30-10:00, frukost från kl. 8
Plats
Epicenter Stockholm, Mäster Samuelsgatan 36
Bli konkret

23 maj | Strategi eller strateskit? En frukost för dig som vill öka er lönsamhet och tillväxt

Vad är det första som stryks från ledningsgruppsagendan? Troligtvis är det de ”fluffiga” frågorna som rör medarbetarna. Men hur gör man de fluffiga frågorna ofluffiga? En av Brilliants studier visar att företag där medarbetarna tycker att man har en mycket bra ledning har 65% avkastning på eget kapital, medan de företag där man tycker att ledningen är dålig har -3%.

Välkommen på ett frukostseminarie med Brilliants organisationsutvecklare och lyssna på hur vi använder våra kunders mätningar och analyser för att hjälpa deras ledning att öka sin kundnöjdhet och få medarbetarna att göra rätt saker. Seminariet vänder sig till dig som sitter i en beslutsfattande roll och vill öka er lönsamhet och tillväxt. Vi djupdyker i framgångsrika case, ger konkreta tips på ökad effekt av era undersökningar och reflekterar tillsammans med er.  

Anmäl dig idag till ett frukostseminarium som kommer att ge dig verktyg för att driva er affär på ett framgångsrikt sätt och lägga fokus på rätt frågor hos era medarbetare och chefer.

När: Torsdagen den 23 maj kl. 8-10. Frukost serveras kl. 8 och seminariet börjar kl. 8.30. Seminariet kommer att innehålla en miniworkshop och avslutas med mingel samt frågestund.
Var:
Epicenter Stockholm, Mäster Samuelsgatan 36
Vem:
För dig i en ledande och beslutsfattande roll inom marknad, sälj och HR

Frukostseminariet är kostnadsfritt, men antalet platser är begränsade, anmäl dig här idag, välkommen!

Organisationer har mål och vill uppnå ett affärsvärde. För att detta ska bli möjligt behövs kunder (av något slag), och vi vet att det inte räcker med nöjda kunder utan det krävs att de även är lojala. För att kunderna ska bli lojala krävs det att våra medarbetare gör rätt saker – alltså blir de interna beteenden avgörande för att öka kundupplevelsen och för att i sin tur åstadkomma lönsamhet och ett ökat affärsvärde.

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev