13/3 | Frukostseminarium Malmö – Vägen till Sveriges mest nöjda kunder!

Datum
13 mars, 2019
Tid
8:30-9:30, frukost från kl. 8
Plats
Media Evolution City, Stora Varvsgatan 6A, Malmö

13/3 | Frukostseminarium Malmö – Vägen till Sveriges mest nöjda kunder!

Det finns ingen genväg till att få nöjda kunder. Det är ett arbete som kräver engagemang från hela organisationen och endast genom att mäta och följa upp verksamheten över tid, får vi underlag att utveckla och förbättra. Men viktigt är att mäta rätt saker, så att det leder till önskad effekt. I denna frukost möter vi Fredrik Löfgren, kundservicechef på Aller Media som vann GuldKontakt 2018, som berättar om deras utvecklingsresa. Brilliant är på plats för att prata om de mätningar vi genomför i GuldKontakt, och berätta om vikten att mäta rätt saker!

Påverka kundupplevelsen med nöjda medarbetare
Det är medarbetarna som möter företagets kunder varje dag som ansvarar för att leverera strålande kundupplevelser. Vi vet av de analyser vi gör att de mest lojala medarbetarna skapar de mest lojala kunderna. Därför är det viktigt att förstå sambanden mellan engagerade medarbetare och lojala kunder för att öka lojaliteten och lönsamheten i ert företag. Och vilka verktyg som hjälper er att få hela organisationen, från chef till medarbetare, att agera på insikterna. David Wilhelm från Brilliant Future.

Sveriges mest nöjda kunder gav Aller Media GuldKontakt 2018!
Fredrik Löfgren, Kundservicechef på Aller Media har länge arbetet medvetet med att utveckla olika delar av Allers verksamhet för att på bästa sätt möta och hantera alla kundinteraktioner. Det har inneburit nya arbetssätt, ny teknik, arbete över organisationsgränser och aktivt coachande av personalen. Hårt arbete gav resultat och Fredrik kände att kundservicepersonalen behövde en extra kick i arbetet att göra det lilla extra och samtidigt få ett kvitto på gott arbete. Fredrik berättar här äventyret våren 2018, när han tillsammans med kundservicepersonalen kämpade för att bli bäst i Sverige och erövrade Guldkontakt-priset. Han kommer här att bjuda på hur detta påverkat organisationen, vad han tror var anledningen till deras vinst samt bjuda några glimtar av hur de ska jobba för att behålla sin position på toppen.

Datum: 13 mars
Tid: 08-30-09.30 med inledande frukosbuffé från 08.00
Plats: Media Evolution City, Stora Varvsgatan 6A, Malmö
Kostnad: Kostnadsfritt och öppet för alla, men vi debiterar 500 SEK + moms om du uteblir utan avanmälan.
Anmälan till: Registrera din anmälan HÄR
Frågor hänvisas till emma.link@kontakta.se eller 0733 70 35 53

Dina personuppgifter behandlas enligt Kontaktas personuppgiftspolicy

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev