8 maj Stockholm | Omgiven av glada kunder – en frukost med kundservice och kundupplevelse i fokus

Kundlojalitet, Kundupplevelse

framgångsrika organisationer

Favorit i repris – Välkommen på årets trevligaste frukost med Brilliant och Kundo!

Varmt välkomna på ett frukostseminarium om hur bra kundservice och bra kundupplevelser omger er med gladare kunder – en frukost för dig som är ledare och/eller har ett övergripande ansvar inom kommunikation, kundservice och sälj. Vi bjuder på två inspirerande föreläsningar av Brilliant och Kundo. Talare är Brilliants försäljning- och marknadschef Sara Gustafsson och Kundos VD och medgrundare Björn Lilja.

Sara berättar om hur Brilliant hjälper organisationer att bli bättre på att skapa bra kundupplevelser. Vad ska mätas – hur ska det mätas och vilka frågor ställer vi till kund? Och det viktigaste av allt – vad gör vi med resultatet?

Björn berättar om sina lärdomar från 10 års arbete med att bygga verktyg för kundservice. Ni som lyssnar får tips på strategier för ökad kundnöjdhet, och vi avslöjar dessutom målet som alla serviceorganisationer egentligen borde sträva mot.

Agenda
07:30 – Frukost
08:00 – Kundupplevelsen – Vad ska mätas, hur ska det mätas och vilka frågor ställer vi till kund? Viktigast av allt – vad gör vi med resultatet? (Sara)
08.30 – Diskussionsforum – Ta tillfället i akt att lyfta utmaningar du stöter på i din vardag och diskutera med andra i samma position  
08:45 – Kundservice och kundnöjdhet – Målet alla serviceorganisationer borde ha och tips på strategier för att nå dit (Björn)
09:15 – Tid för frågor och mingel

Frukostseminariet är kostnadsfritt, men antalet platser är begränsade, anmäl dig här idag, välkommen!

Seminariet hålls i centrala Stockholm på Helio GT30, Grev Turegatan 30.

Om talarna:

Sara Gustafsson Head of Sales, Brilliant
Sara är försäljning- och marknadschef på Brilliant och har en gedigen erfarenhet av att hjälpa företag och organisationer – från storbanker, teknikföretag och kommuner – att arbeta med kundfokuserad utveckling som skapar framgångsrika resultat för företag och organisationer. Sara berättar om hur nyckeln till strålande kundupplevelser är ett engagerat och tydligt ledarskap.

Björn Lilja VD & medgrundare, Kundo
Vad händer när man startar ett företag där allt kretsar kring kundservice, helt utan professionell erfarenhet av just kundservice? Björn är grundare och VD på Kundo, som idag hjälper hundratals svenska företag att dagligen leverera bättre kundservice och skapa fler nöjda kunder. Björn berättar om sina lärdomar från 10 års arbete med att bygga verktyg för kundservice.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Relaterade inlägg