8/3 Stockholm | Omgiven av glada kunder – en frukost med kundservice och kundupplevelse i fokus

Välkommen på årets trevligaste frukost med Kundo & Brilliant

Varmt välkomna på ett frukostseminarium om hur bra kundservice och bra kundupplevelser omger er med gladare kunder! Över en god frukost bjuder vi på två inspirerande presentationer från Kundo och Brilliant. Talare är Kundos VD och medgrundare Björn Lilja, och Brilliants försäljningschef Sara Gustafsson.

Björn berättar om sina lärdomar från 10 års arbete med att bygga verktyg för kundservice. Ni som lyssnar får tips på strategier för ökad kundnöjdhet, och vi avslöjar dessutom målet som alla serviceorganisationer egentligen borde sträva mot.

Sara berättar om hur Brilliant hjälper organisationer att bli bättre på att skapa bra kundupplevelser. Vad ska mätas – hur ska det mätas och vilka frågor ställer vi till kund? Och det viktigaste av allt – vad gör vi med resultatet?

Agenda
08:00 – Frukost
08:30 – Kundservice och kundnöjdhet – Målet alla serviceorganisationer borde ha och tips på strategier för att nå dit. (Björn)
09:15 – Kundupplevelsen – Vad ska mätas, hur ska det mätas och vilka frågor ställer vi till kund? Viktigast av allt – vad gör vi med resultatet? (Sara)
10:00 – Tid för frågor

Frukostseminariet är kostnadsfritt, men antalet platser är begränsade, anmäl dig här idag, välkommen!

Seminariet hålls i centrala Stockholm, Helio Hitech Hötorget, Sveavägen 9

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Emilia Brandt Av Emilia Brandt

Brilliant mingelbattle i Almedalen

Välkommen till Brilliants mingelbattle i Almedalen den 3 juli. Vi avslutar vår träffpunkt med ett rafflande battle – kom och rösta på framtidens arbetsgivare! Myndighet, …

Relaterade inlägg

Emilia Brandt Av Emilia Brandt

Brilliant mingelbattle i Almedalen

Välkommen till Brilliants mingelbattle i Almedalen den 3 juli. Vi avslutar vår träffpunkt med ett rafflande battle – kom och rösta på framtidens arbetsgivare! Myndighet, …