6 dec Stockholm | Välkommen till Breakfast at Brilliant – ett nätverk för dig som jobbar med kundupplevelser!

Hör hur andra gör och dela dina erfarenheter på en frukost tillsammans med Anneli och Jesper från Brilliant. Detta är en av flera frukostträffar vi kommer att ha framöver på temat kundupplevelse och NPS.

Lever du i en stillastående vardag? En vardag där ni har för mycket data som ni inte vet hur ni ska agera på? Att ni trots kundinsikter inte får saker att hända? Eller att ni är fast i silos mellan avdelningarna? Att inte ha tillräckligt med medhåll från beslutsfattare och intressenter, att inte lyckas förmedla ett budskap på ett sätt som mottagaren förstår eller att kundinsikter inte implementeras i organisationen är vanliga orsaker till denna vardagsproblematik.

Ni är inte ensamma, detta är utmaningar vi ofta stöter på och därför vill vi träffa dig – för att tillsammans med andra i samma situation diskutera och dra lärdom av varandras utmaningar
och framgångar.

Deltagandet är exklusiv och vänder sig till dig som är marknadschef, Customer Experience Manager, försäljningschef eller jobbar med dessa frågeställningar på något sätt.

Datum: Fredag 6 december
Tid: Kl.8.30-9.30 (frukost serveras från kl. 08)
Plats: Sveavägen 13, plan 15 i Stockholm
Breakfast at Brilliant är kostnadsfri.

På Brilliant har vi både lång och gedigen erfarenhet av att jobba med NPS-program och att implementera kundupplevelsestrategier i olika typer av organisationer.

Intresserad? Kontakta Jesper Ygberg, jesper.ygberg@brilliantfuture.se, eller Anneli Malaguti, anneli.malaguti@brilliantfuture.se 🙂

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Relaterade inlägg