21 april | Välkommen till ett webinar om ”Mina rapporter” i Brilliant Navigator

Datum
21 april, 2020
Tid
14:00-14:50
Plats
Digitalt forum

21 april | Välkommen till ett webinar om ”Mina rapporter” i Brilliant Navigator

Engagera organisationen och öka er kundnöjdhet

Många av oss jobbar hemifrån nu och ibland kan det kännas svårt att vara produktiv och effektiv. Därför är det så viktigt att verkligen nyttja de digitala verktyg som man har till sitt förfogande på bästa sätt. Ta tillfället i akt och delta på ett webinar där Katrin Berg, organisationsutvecklare, och Linda Joandi, projektledare, ger sina bästa tips och trix på hur du får ut maximal effekt av ”Mina rapporter” i Brilliant Navigator.

Webinaret vänder sig främst till dig som är teamledare och användare av Brilliant Navigator men dragningen kommer även att vara matnyttigt för dig som exempelvis är kundservicechef.

Fokus kommer att vara:

  • Vad är nyttan med ”Mina rapporter”?
  • 5 tips för bra rapporter
  • ”Mina Rapporter” i Brilliant Navigator
    • Kort genomgång och övningar
    • Vilken typ av bilder kan du som teamledare ha användning av?
  • Summering och frågestund

Datum: Tisdag 21 april
Tid:
Kl. 14.00-14.50 med möjlighet till ytterligare 10 minuter frågor efter avslutat webinar

Webinariet är kostnadsfritt men platserna är begränsade. Först till kvarn gäller.

Så, ta tillfället i akt och uppdatera dina skills så att du kan coacha ditt team på bästa sätt!

ANMÄL DIG HÄR!

Vi ser fram emot att ses digitalt!

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev