18 sep | Vad krävs för att bli en superkommun?

Kundupplevelse

Den 18 september går årets event Superkommunen av stapeln. En utmärkelse som delas ut till de kommuner som är särskilt väl positionerade för framtiden och det nya kunskapssamhället. Digital omställning, urbanisering, integration, kompetensförsörjning och en åldrande befolkning- kommunerna står idag inför allt större utmaningar.

Dagens fullspäckade schema är fyllt med spännande och kunniga talare som alla, på sitt sätt, svarar på vad som krävs för att bli en superkommun.

Brilliant, tillsammans med Millwater, är på plats för att prata om hur din kommun kan lyckas med en medborgardriven verksamhetsutveckling. Vad är kontaktcenters viktiga strategiska roll för att utveckla medborgarservice och hur tar vi tillvara på medborgarnas upplevelser och vågar förändra våra processer utifrån dem?

Kl. 14.30 står Patric Klaremo från Millwater på scen för att prata om hur kommuner bäst tar till vara på medborgarnas synpunkter och vad som krävs för att våga förändra sina processer utifrån invånarnas upplevelser. Patric är tidigare chef för Örebro kommuns kontaktcenter och kommer berätta om deras utvecklingsresa med bland annat Brilliants tjänster som stöd.

Datum: 18 september 2019
Tid: 8.30 Registrering och fika
Plats: Operaterrassen, samma hus som Operakällaren
Adress: Karl XII:s torg, Stockholm

Ses vi där? Boka gärna ett möte med Helena Frennmark, helena.frennmark@brilliantfuture.se, på förhand.

Läs mer om dagens program och anmäl dig här.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Brilliant Av Brilliant

22 april 2020 | 600 Minutes Executive HR

Hur skapar man ett ramverk för framtidens medarbetarupplevelse? Brilliant är på plats som partner när Management Events bjuder in till 600 Minutes Executive HR 2020. …

Relaterade inlägg