14 maj | Välkommen till webinaret ”Kontaktcenter på distans – hur går det?”

Kundlojalitet, Kundupplevelse

Arbetar du på ett kommunalt kontaktcenter där du, och dina medarbetare, är vana vid att jobba på ett visst organiserat sätt för att ge era medborgare den bästa medborgarservicen? Ni har lyckats skapa ett framgångsrikt arbetssätt för hur processen ska gå till och alla medarbetare vet vad de ska göra. Men plötsligt dyker Covid19-viruset upp och ställer allt på sin spets och ni tvingas flytta verksamheten hem. Hur går det och hur säkerställer man ett fortsatt högt engagemang och medborgarnöjdhet?

Välkommen till ett webinar där Brilliants organisationsutvecklare Joakim Ågren och Oliver Gindin guidar er till att upprätthålla en god dialog med era medborgare trots utmanande tider.

Webinaret kommer att ge dig svar på:

  1. Finns det kvalitetsskillnader mellan de kommuner som flyttat sin medborgarkontakt till att ske på distans och de som inte har gjort det?
  2. Hur säkrar man uppföljningen och utvecklingssamtalen med sina medarbetare på distans?
  3. Vilka lärdomar kan vi ta med oss från Covid19säsongen in i framtiden? Kan vi var mer trygga med distansarbete? Och vad blev skillnaderna i vårt sätt att arbeta?

Datum: Torsdag den 14 maj
Tid: Kl. 12:30-13:00 med 10 min efterföljande frågestund
Länk: Skickas ut i anslutning till webinaret

Webinaret är kostnadsfritt och vänder sig till dig med personalansvar för kommunala kundcenters. Ta tillfället i akt att lära dig mer om distansarbete och nya arbetssätt.

ANMÄL DIG HÄR!

Vi ser fram emot att ses digitalt!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Relaterade inlägg