12 juni | Välkommen till Breakfast at Brilliant

Kundlojalitet, Kundupplevelse, Ledarskap

Hör hur andra gör och dela dina erfarenheter tillsammans med oss på Brilliant. Detta är en av flera nätverksträffar vi har på temat kundupplevelse och NPS.

Deltagandet är exklusiv och vänder sig till dig som är marknadschef, Customer Experience Manager, försäljningschef eller jobbar med dessa frågeställningar på något sätt.

Datum: Fredagen den 12 juni
Tid: Kl. 8.30-9.30
Plats: Online
Breakfast at Brilliant är kostnadsfritt.

På Brilliant har vi både lång och gedigen erfarenhet av att jobba med NPS-program och att implementera kundupplevelsestrategier i olika typer av organisationer.

Intresserad? Kontakta Jesper Ygberg, jesper.ygberg@brilliantfuture.se, eller Anneli Malaguti, anneli.malaguti@brilliantfuture.se 🙂

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Relaterade inlägg