11 sep | Breakfast at Brilliant

Brilliant Customer Experience Management
Datum
11 september, 2020
Tid
Kl. 8.30-9.30
Plats
Online

11 sep | Breakfast at Brilliant

Hör hur andra gör och dela dina erfarenheter tillsammans med oss på Brilliant. Detta är en av flera nätverksträffar vi har på temat kundupplevelse och NPS.

Deltagandet är exklusiv och vänder sig till dig som är marknadschef, Customer Experience Manager, försäljningschef eller jobbar med dessa frågeställningar på något sätt.

Datum: Fredagen den 11 september

Tid: Kl. 8.30-9.30

Plats: Online

Breakfast at Brilliant är kostnadsfritt.

På Brilliant har vi både lång och gedigen erfarenhet av att jobba med NPS-program och att implementera kundupplevelsestrategier i olika typer av organisationer.

Intresserad? Kontakta Jesper Ygberg, jesper.ygberg@brilliantfuture.se, eller Anneli Malaguti, anneli.malaguti@brilliantfuture.se 🙂

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev