Brilliant Futures plattform fortsätter att frigöra potentialen i människor världen över

Övrigt

Vi har som målsättning att inom ett par år bli ett av Europas ledande bolag inom kund- och medarbetarundersökningar. Under föregående år har vår plattform använts av runt 400 organisationer inom flera branscher i Sverige och Norden, och mätningar har genomförts i 70 länder runt om i världen. Närmare 60 organisationer är helt nya kunder som med hjälp av Brilliants data nu ska frigöra potentialen i människor.

Brilliants data visar gång på gång att engagerade medarbetare skapar lojala kunder och påverkar resultatet på sista raden. Under föregående år har vi vuxit med närmare 60 helt nya kunder inom branscher som bank, handel, återvinning och offentlig sektor. Några av de nya kunderna är Stena Metall, som är Nordens ledande återvinningsföretag, samt Coop, Axis Communications, och Växjö kommun. Nu satsar vi på att mäta och leverera datadrivna kund- och medarbetarinsikter som ska hjälpa organisationerna att fatta beslut som frigör potentialen i människor och stärker deras affär.

– Att vi växer med nya kunder är ett tecken på att fler vill mäta sina kund- och medarbetarupplevelser för att kunna agera enklare, med större kunskap och säkerhet. Vi är oerhört stolta över att välkomna hela 57 nya organisationer som kunder till Brilliant. Våra kunder förstår att rätt typ av data och insikter kan användas för att skapa engagerade medarbetare och lojala kunder, två faktorer som bidrar till att utveckla organisationen i rätt riktning och som är avgörande för framgång, säger Emanuel Magnusson, vice vd och CTO på Brilliant Future.

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Emma Stenmark Av Emma Stenmark

Att leda och lära i kris

”God morgon, välkommen till den här dagens check-in” – vår VD Andreas röst ljuder genom högtalaren på datorn. Han syns i bild. Han talar lugnt …

Relaterade inlägg