Brilliant Customer Care – med kunden i fokus!

Kundlojalitet, Kundupplevelse

Din och min förväntan på att saker ska gå fort och med minimal ansträngning ökar. Som kund jämför du alltmer tjänster mot tjänster oavsett vilken bransch företagen är verksamma inom. Att kundupplevelsen är avgörande för en framgångsrik affär är de flesta överens om och vi vet dessutom att 68% av kunder väljer att lämna en leverantör på grund av en dålig kundupplevelse. Detta är något vi tar på yttersta allvar och värdesätter högt.

Genom att skapa och leverera insikter som påverkar både människor och affärer hjälper vi organisationer världen över att fatta bättre beslut och agera smartare. Vi utgår alltid från analyser och fakta och styrkan i Brilliant ligger i att vi hjälper kunden genom hela resan. Vi mäter, analyserar och hjälper våra kunder att agera. Något vi även jobbar med internt på Brilliant. Nu tar vi nästa steg och vidareutvecklare en av våra nyckelfunktioner – vi startar vår nya Customer Care avdelning!

Jobbar du med kundservice idag och vill få möjligheten att ta dina kunskaper och erfarenheter vidare? Nu letar vi efter fler talanger till Brilliant Customer Care – kanske är det du? Läs mer här.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Brilliant Av Brilliant

3 sätt för HR att agera utifrån data

Allt fler företag förstår att människor är nyckeln till framgång och moderna HR-avdelningar strävar hela tiden efter att öka engagemanget mellan anställda och deras organisation …

Relaterade inlägg