A Brilliant Deal som vänder era förbannade kunder till lojala

Change Management, Kundlojalitet, Kundupplevelse

Att snabbt kunna agera på kunder som inte är nöjda är en nyckel för att skapa lojala kunder. För att kunna göra det så effektivt och enkelt som möjligt gäller det att ha rätt verktyg. We got a Brilliant deal for you.

Nu ger vi er möjligheten att lägga till verktyget Brilliant Loyalty System i Brilliant Navigator från 1 000 SEK i månaden. Dessutom bjuder vi de tio första kunderna som väljer att teckna avtal på en Customer Experience Strategy Workshop. Under cirka två timmar kommer ni och våra experter inom kundupplevelser att kartlägga hur ni kan utveckla just er organisations kundupplevelse!

Erbjudandet gäller mellan 28/5 och 21/6.

 

Brilliant Loyalty System är ett perfekt verktyg för er som:

  • Idag arbetar med Brilliant Navigator och vill skapa ännu bättre förutsättningar för att jobba med kundupplevelsen i hela organisationen.
  • Upplever att ni vill göra mer än att bara mäta och rapportera era kundupplevelser.
  • Är nyfikna på om det går att öka intresset i organisationen för att jobba med kunddrivna förbättringar.
  • Upplever att det är krångligt att agera på kundernas svar och vill göra det enklare.
  • Upplever att ni har utmaningar i att veta vilka kunder som ska kontaktas.

Vad Brilliant Loyalty System hjälper er med:

  • Agera direkt på kundernas svar
    Löpande feedback till organisationen baserat på kundernas upplevelse. Brilliant Loyalty System skickar automatiskt notiser när det finns en kundupplevelse för er att agera på. På så sätt kan ni på ett enkelt och effektivt sätt agera proaktivt på kundernas upplevelser. De bästa företagen ringer tillbaka till kunderna inom 24 – 48 timmar. Med Brilliant Loyalty Systems notiser vet ni vilka kunder som ni behöver prioritera i närtid.

  • Agera för att göra kunden nöjd
    Med smarta manus stöttar Brilliant Loyalty System de medarbetare som ska kontakta kunderna. Ni visar genom handling att ni bryr er om kundernas upplevelser och att ni vill lära er hur ni kan bli bättre.

  • Agera i hela organisationen
    Brilliant Loyalty System hjälper er även att skapa insikt i hela organisationen. All information som kommer in via kundundersökningen samlas in och rapporteras till de funktioner som har ansvar för frågan och kan besluta om att genomföra förändringar.

Hur Brilliant Loyalty System gör er mer konkurrenskraftiga:

Dagliga insikter om er organisations kundbemötande utvecklar er kultur och skapar energi för att utveckla en bättre kundupplevelse. Ni får fler lojala kunder och utvecklar er förmåga att skapa tillväxt och lönsamhet. Dessutom blir det roligare att gå till jobbet!

Vill du veta mer? Fyll i formuläret, så hör vi av oss till dig! 

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Sofie Johansson Av Sofie Johansson

Studie | om ledarskap kopplat till lönsamhet

Ta del av vår exklusiva studie som nyligen tagits fram i syfte att undersöka hur ledarskap påverkar bolagslönsamheten. Studien och resultatet baseras på data från …

Relaterade inlägg