30 september 2020 | Berns | Stockholm

Köp biljett
Powered by People 2020

UPPDATERING MED HÄNSYN TILL COVID-19:

Powered by People är en gala som ska ge tillfälle att träffa andra inom sitt yrkesområde för att dela utmaningar och erfarenheter, låta sig inspireras och underhållas. Och vi vill såklart kunna erbjuda en trygg miljö för detta. Med hänsyn till Corona-virusets utveckling och myndigheternas avrådan från event större än 500 personer samt dess påverkan på företagsrestriktioner kring resande och deltagande på event har vi beslutat att flytta fram Powered by People.

Nytt datum är bokat till den 30 september och kommer även då att hållas på Berns. För dig som redan är anmäld kommer din bokning automatiskt flyttas till den 30 september och inom kort kommer du få en ny bokningsbekräftelse. Vi kan även glädjande berätta att både Per Holknekt och Mathias Norderstål är bokade till den 30 september och agendan kommer därmed att bli densamma.

Välkommen till en eftermiddag fylld av insikter, inspiration och erfarenheter!

  • Mingelbonanza med över 400 beslutsfattare inom HR och kundupplevelse
  • Gästföreläsare Per Holknekt
  • Ta del av utmaningar och framgångar inom medarbetar- och kundupplevelser
  • Trendspaning och inspiration

30 september 2020 på Berns i Stockholm!

Biljettpris: 495 kr exkl moms.
Utöver ett fullspäckat schema bjuds det på fika och bubbel.

Under galan annonseras vinnarna av Årets förändringsresa i Brilliant Awards – en utmärkelse för företag som lyckats skapa framgångsrika kund och medarbetarupplevelser.

Agenda 2020

Kl. 13.00 – Dörrarna öppnas, start kl. 13.30
Kl. 13.30 – Årets moderator Ulrika Jonsson hälsar alla välkomna
Kl. 13.45
– Mathias Norderstål på HSB Stockholm ger ett 360°C perspektiv på medarbetare, affärsmannaskap och kopplingen däremellan
Kl. 14.15 – Vem är årets mest engagerade medarbetare?
Kl. 14.30 – Fikapaus
Kl. 15.15 – Per Holknekt – Kan jag, kan du, kan vem som helst!
Kl. 16.15 – Framgångsrecept
Kl. 16.35 – Prisutdelning Brilliant Awards
Kl. 17.00 – Mingel med bubbel och snittar

Håll utkik efter uppdateringar i programmet…

BOKA DIN BILJETT IDAG!

Per Holknekt - Kan jag, kan du, kan vem som helst

Per har inte bara hunnit startat 32 bolag, varav ett börsnoterades och värderades till en miljard kronor, han har också levt som hemlös och förlorat både jobb och familj pga. missbruk. Per har en unik förmåga att förvandla aska till eld. Han är tacksam för vad livet gett honom och berättar både om motgångarna i livet samt utmärkelserna som bl.a. Årets bolagsgrundare, Årets Exportbolag, Årets Inspiratör med mera.

Med sin djupa kunskap och långa erfarenhet inom bolagsutveckling, varumärkesarbete/strategier samt entreprenörskap förmedlar Per utöver inspiration, skratt och tårar värdefulla nycklar, lärdomar, insikter och metoder som enkelt kan användas och appliceras på precis vem och vad som helst.

Ulrika Jonsson - Årets moderator

Årets moderator är Ulrika Jonsson, Head of Business Development på Brilliant. Ulrika började på Brilliant vid årsskiftet och kommer senast från Microsoft där hon jobbade som Director Business Development, Digital HR. Ulrika har en bred erfarenhet av vad som krävs för att bygga medarbetarengagemang och ambassadörsskap. Något som idag är avgörande för att företag ska lyckas på den nya digitalt transformativa marknaden där helt nya spelare slår ut traditionella affärsmodeller och blir vinnarna som spelar på en global arena. Under eftermiddagen kommer Ulrika ta med er på en resa där hon delar med sig av sina viktigaste insikter och bästa tips.

Mathias Norderstål – Från slutstation till plantskola

Med ett 360° perspektiv på medarbetare, affärsmannaskap och kopplingen däremellan har Mathias framgångsrikt utvecklat och tagit HSBs kundservice till nya nivåer. Genom att involvera medarbetare och aktivt arbeta med värderingar, kompetens och utveckling har företaget uppnått ett högt medarbetarengagemang och skapat rätt förutsättningar för bästa möjliga kundupplevelse. Hos HSB har Mathias ändrat synen på kundservice och vänt verksamheten från att vara en slutstation för medarbetare till att bli en intern plantskola för rekrytering.

Mathias Norderstål är verksamhetschef för Kund- och Medlemsservice på HSB Stockholm. Han har en lång erfarenhet av ledarskap och har hjälpt till att kamma hem utmärkelser som ”Sveriges bästa kundservice” och ”Årets team”. Mathias har även varit nominerad till ”Årets framtidschef”, ett pris som utges av Tidningen Chef.