Arbeta på Brilliant!

Vi är alltid intresserade av att träffa nya engagerade människor som kan berika vårt team!

Vi på Brilliant är en blandning av beteendevetare, analytiker, ingenjörer och affärskonsulter som brinner för att skapa framgång genom människor! Vi är passionerat intresserade av att förstå hur mänskliga beteenden skapar framgångsrika kundupplevelser och affärsresultat.

Om du är intresserad av att jobba hos oss och hjälpa våra kunder att bli bättre, så är du välkommen att kontakta oss på hello@brilliantfuture.se

Lediga tjänster just nu:

Brilliant söker en Technical Specialist

Hjälp andra till framgång genom insikt i deras kunder och medarbetare! Som Technical Specialist rör du dig i gränslandet mellan IT och verksamhet och väver samman kundernas affärssystem med Brilliants verktyg Navigatorn. Du har nära kontakt med kunderna och jobbar hårt för att de ska nå dit de vill, varför vi vill att du trivs med självständigt arbete, tar ansvar och trivs med en stark teamkänsla.

Som Technical Specialist ansvarar du för att supportera, anpassa och skräddarsy Brilliants egenutvecklade Navigator mot kundens eget affärssystem för att kunna leverera det kunden vill ha. Du kommer få kombinera dina styrkor inom IT, problemlösning och kommunikation för att lösa de behov och frågor som kontinuerligt kommer in från kunderna. Rollen är perfekt för dig som är relativt junior på arbetsmarknaden och vill arbeta verksamhetsnära och konsultativt ut mot kund samt har en bra och bred IT-förståelse med dig i bagaget.

Brilliant Future växer stadigt och är en del av Wise Group, något som öppnar många nya möjligheter för företaget och för dig.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Brilliant Future.

Arbetsuppgifter

I rollen kommer du och teamet att arbeta nära Brilliants kunder och stötta dem att i att maximera nyttan av hela det breda tjänsteutbud som ni levererar. Ni gör det genom att anpassa och skräddarsy Navigator samt ta hand om kunden vartefter nya och/eller ändrade behov uppstår.

Till en början genomgår du en mycket genomtänkt onboarding där du sitter tillsammans med dina kollegor och närmsta chef för att steg för steg lära dig systemen och arbetet. Du börjar supportera kunderna och hjälpa dem med de vardagliga ärendena, för att sakta men säkert avancera och ta dig an allt mer avancerade bitar.

Du kommer på daglig basis att:

  • Ta hand om inkomna ärenden av alla former och färger. Din uppgift är att hjälpa och guida kunden och din analytiska förmåga och problemlösning kommer verkligen att sättas på prov.
  • Hjälpa kunderna med analyser och rapporter.
  • På sikt börja skräddarsy lösningar där både kundens affärssystem och er egna Navigator är inkopplade.

Vi söker dig som

Du är en lagspelare som gör stort som smått tillsammans med dina kollegor, Brilliant lägger mycket fokus på samarbetet och teamets prestation. Vidare är du social och har välsmorda kommunikativa sidor. Du har ett intresse för systemutveckling och dataanalys och vill använda detta för ett kundnära arbete. Slutligen letar vi efter initiativförmåga; du vill bidra till att du själv och Brilliant utvecklas.

För att trivas och lyckas tror vi att du:

  • Har en relevant högskoleexamen inom IT (exempelvis systemvetenskap) med viss kunskap i SQL
  • Har goda kunskaper i Excel och Powerpoint
  • Har ett intresse för dataanalys och siffror
  • Har en mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska
  • Har erfarenhet av kundservice eller ett kundnära arbete
  • Är hungrig och vill framåt
  • Har vana av att kombinera laget och jag:et
  • Talar och skriver mycket god svenska och engelska

Övrig information

  • Start: Augusti
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Stockholm, City
  • Ansökan eller frågor skickas till emanuel.magnusson@brilliantfuture.se, +46 73 962 54 60
  • Vi går igenom urvalet löpande.