White paper

NPS ett kraftfullt nyckeltal

I och med denna nedladdning godkänner jag Brilliants digitala kommunikationspolicy

Allt fler inser att lojala och återkommande kunder är en vinstfaktor. Men hur mäter och förbättrar du kundlojalitet? Svaret är NPS®, Net Promotor Score®, en global standard baserad på gedigen forskning. Med en kombination av metodik, pedagogik och teknik har vi i över 20 års tid hjälpt företag att skapa framgångsrika förändringar. Här delar vi med oss av våra erfarenheter som vi hoppas ska kunna hjälpa dig att öka förändringstakten i ditt företag.

Brilliant är nordisk partner till Satmetrix, ett avföretagen bakom Net Promoter Score®-metoden. Satmetrix är världsledande inom området kundundersökningar och har i 15 år hjälpt företag världen över att skapa lojala kunder och lönsam tillväxt. Det här White Papret är ursprungligen framtaget av dem.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *