Mät kundupplevelsen i alla kontaktytor och kanaler

Mät – Kundundersökning

I vårt webbaserade verktyg, Brilliant Navigator, kan ni mäta allt från kundens upplevelse i realtid till kundlojalitet. Vi mäter också kundernas uppfattning före, under och efter mötet. Det finns möjlighet att jämföra era resultat med 14 olika branscher.

Att mäta ändrar inget beteende hos vare sig kunder eller medarbetare – det är arbetet med resultatet som ger förändring. Våra undersökningar är gjorda för att resultatet ska vara enkelt för alla i er organisation att jobba med.

Kundundersökning i korthet:

  • Kundmötet i realtid – kan mätas oberoende av kanal
  • Relationsmätningar för att stämma av kundernas lojalitet
  • Skräddarsydda mätningar, exempelvis efter någon förändring
  • Redovisas i ett webbaserat systemstöd, Brilliant Navigator

White paper Så lyckas du med din kundundersökning

Många företag gör kundundersökningar men för att få ut så mycket som möjligt av den är det viktigt att tänka igenom hur man gör ordentligt. Därför har vi samlat några goda råd för hur ni ska hitta rätt med er undersökning, om t.ex hur bör ni tänka kring undersökningens syfte och hur väljer ni metod och frågor? Vilka olika undersökningar kan ni välja mellan? Vad har era medarbetare med kundundersökning att göra och hur följer ni upp er undersökning?

I och med denna nedladdning godkänner jag Brilliants digitala kommunikationspolicy

Kontakta oss!

Vill du prata med någon av våra duktiga konsulter för att prata om hur vi kan hjälpa er med en kundundersökning, eller vill du ha en demo av Brilliant Navigator är du välkommen att kontakta oss!