Systembolaget

”Till skillnad från många andra affärsdrivande företag sker ingen merförsäljning i vår Kundtjänst, men det minskar inte kraven på att alla ska vara så nöjda som möjligt med Systembolagets Kundtjänst. Via Brilliant Navigator håller vi oss alerta och får ett kvitto i realtid på hur väl vi lyckas möta kunden”

Maria Bergnäs, ansvarig kundrelationer, Systembolaget.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

Profilbild Av Maja Adersten

Systembolaget

”Till skillnad från många andra affärsdrivande företag sker ingen merförsäljning i vår Kundtjänst, men det minskar inte kraven på att alla ska vara så nöjda …

Brilliant Av Brilliant

TV4

”Det vi fastnade för var Brilliants engagemangsmodell som passade oss perfekt. Vi har mycket energi i organisationen men vi behöver också mäta tydligheten” Samir Törnblad, Talent …

Relaterade inlägg

Profilbild Av Maja Adersten

Systembolaget

”Till skillnad från många andra affärsdrivande företag sker ingen merförsäljning i vår Kundtjänst, men det minskar inte kraven på att alla ska vara så nöjda …

Brilliant Av Brilliant

TV4

”Det vi fastnade för var Brilliants engagemangsmodell som passade oss perfekt. Vi har mycket energi i organisationen men vi behöver också mäta tydligheten” Samir Törnblad, Talent …