Brilliant Customer Experience

Annonseras vintern 2020

Brilliant Customer Experience är en årlig utmärkelse för de företag som lyckats skapa exceptionella kundupplevelser. Finalisterna och vinnarna baseras på data från företagens kundundersökningar vilket innebär att det är kundernas uppfattningar, och inte subjektiva bedömningar, som styr vem som kammar hem den prestigefyllda utmärkelsen.

  • Över 130 företag är med i urvalet
  • Över 3 miljoner kundundersökningar genomförda i Sverige ligger som beslutsunderlag
  • Utmärkelsen delas ut digitalt i fyra kategorier i början av 2020
  • På Brilliants årliga gala Powered by People lyfts och hyllas vinnarna

Är ditt företag ett av de företag som 2020 kan tituleras sig som Bästa kundservice?

Insamling av data för Brilliant Customer Experience 2020 påbörjas 1 januari 2019 och samlas in under hela året. Alla kunder till Brilliant är per automatik med i urvalet. Vill du veta mer om priset och vilka kriterier som ligger till grund för att nomineras? Tveka inte att höra av dig till din kontaktperson på Brilliant, eller skicka ett mail till marknad@brilliantfuture.se

Bästa utfall | Nominerade presenteras hösten 2019

Bästa förflyttning | Nominerade presenteras hösten 2019

Mest engagerade medarbetaren | Nominerade presenteras hösten 2019

Bäst i sin bransch | Nominerade presenteras hösten 2019